torsdag 14. april 2011

Agility

Idag ble jeg og Lotta, Per-Erik på agility-trening. Vi så på Kalle og Per-Erik som viste oss hvordan i skulle trene. Kalle og Per-Erik var kjempe flink, der var så gøy å se på. Hanne og Ken var jo å der, de var kjempe flink, det var god læring og se både Hanna/Ken og Per-Erik/Kalle.

Økt 1

Første økt, skulle Lotta hoppe over hinderet. Lotta hoppet med en gang over hinderet og fikk ballen, men jeg var litt treig så Lotta måtte vente litt. Hun hoppet frivillig over hinderet hver gang, eller første gang gikk jeg litt mot hinderet så hoppet hun.

Økt 2

No skulle Lotta hoppe over 2 hinder, som sto ved siden av hverandre. Per-Erik hadde spurt om jeg trudde det var vanskelig, men jeg sa Nei ! Hanne sa at det var kjempe vanskelig. Når vi begynte, hoppet hun over det ene hinderet, så gikk jeg i en slaks halvring og Lotta hoppet over det andre hinderet. Det gjordet hun resten av den økta, men vi hadde ikke så mange, siden det var første gang.

Økt 3

I 2 økt hoppet jo Lotta over 2 hinder, det gjordet hun nå å. Bare at det var andre veien, det gikk kjempe fint, helt til jeg begynte og tull litt.. Men men ..

Jeg synes Lotta er VERDENS beste hund, min verdens beste hund ! Jeg og Lotta har mye og gjøre : lære triks, lydighet, freestyle, spor, agility og sikkert mer ! :D

1 kommentar:

  1. Dere er veldig flinke, både du og verdens beste Lotta :-) Stå på, veldig glad i dokk begge to! :-D

    SvarSlett