søndag 8. august 2010

Utgangsstilling

Etter en hel ukes treningsfri, så fikk jeg plutselig tilbake arbeidslysten og trening ble det! :-) Kjørte to økter på lilla Lotta, og hun syntes det var kjempemorsomt å jobbe! :-) og jammen fikk vi ikke ut den venstre hjørnetanna nede og under leken... :-D

Men, men. Tilbake til treningen. Vi holder jo på litt med utgangsstilling, og holder på å shape den på plass. Inne har vi brukt kassemetoden litt, og ute så kjører jeg på ren shaping. Dvs når hun beveger bakbeina til sides, så klikker jeg for det (bevegelse av bakbein), for å så gi belønningen ved min side, med vridning utover til venstre (samme som det blir på kassemetoden). Jeg synes at det fungerte veldig bra - Lotta hadde en veldig fin fremgang, og det vistes tydelig at hun skjønte opplegget med å bevege kun bakbein :-) vi er selvfølgelig ikke på plass helt enda, men jeg er kjempefornøyd med dagens treningsøkt! Flinke lille Lotta-pottaen min!! :-D Skal fortsette å jobbe mere med kassemetoden inne, og shape ute. Moro moro med verdens søteste jente :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar