mandag 19. juli 2010

Fly, fly to the sky...

Flying er tingen, og vi øver videre :-)

Idag har vi vært å trent på artellerisletta, eller egentlig kanskje mest på flystripa da men.. :-) Kjørte først en runde flying med Lotta der Hanne og Line var figuranter. Vi brukte hele bredden på flystripa (kan den være 30 m kanskje? mer?? Jeg og mine øyenmål... :-)), og det var forflyttning med. Lotta var veldig flink, kun 2 ganger så sprang hun til pappa som var fotograf.. :-D Men jeg skal egentlig ta de på mine egne skuldre og ikke skylde på henne, for begge gangene så snakket jeg med Hanne samtidig, og dermed så trur jeg faktisk at Lotta egentlig ansåg at siden jeg var ukonsenteret i treningen så kunne hun jammen bare springe til pappa å se hva han holdt på med og da.. :-) Så skjerpings av meg. Snakk kan vi ta utenom treningen. Hold konsentrasjon på lille valpisen, så gjør hun det hun skal gjøre hun.. :-)

Andre runden så kjørte jeg bare 10 slag, Hanne og Per-Eirik var figurant. Nå var det kun rette slag, og avstand til figurant fra meg var vel ca 10 m tipper jeg. Begynte å introdusere klappen i flyingen, så derfor så gjorde vi det hele litt lettere igjen.. :-) Lotta var flink. Brydde seg ikke noe om klapping, og sprang rett over til neste figurant uten å stoppe ved meg :-) Ikke en eneste gang stoppet hun ved meg idag faktisk - veldig fornøyd med det! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar