lørdag 31. juli 2010

Utgangsstilling

Idag har vi trent litt utgangsstilling ute på plena. Uten boks, og med shaping for å få henne på riktig plass. Vi er helt i begynnelsen, og hun skjønner enda ikke hva det er jeg vil helt, men vi fikk no noen gode utgangsstillinger og :-) Dvs. hun var ikke nødt til å sette seg, uten jeg belønnet bare hun var i riktig posisjon. Belønning var leverpostej, og det er jammen godt det ja! :-D

Kjørte også litt baklengsmarsj (vanskelig idag syntes Lotta, som villig fulgte meg, men ikke helt ville se meg i øyan..) og litt fri ved fot ved siden (mye bedre - nå hadde hun god kontakt). Er fornøyd med den. Fri ved fot belønnet jeg med godbit eller leke fremover, da jeg synes at hun har en tendens til å gå litt langt bak (hun henger bare bittelitt, ikke mye, har fortsatt øyenkontakt med henne). Flink var hun no uansett :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar