tirsdag 27. juli 2010

Hente dummyer i vann og flying :-)

Igår og idag har jeg og Fanny trent jakt. Lotta har fått vært hjemme mest, men bittelitt har hun fått gjort hun og. Hun har feks fått 2 nye venner; Leo (labbe) og Asko (schæfer), og Asko er morsom han! :-) Han er en mnd eldre en Lotta, så de har lekt mye :-)

Asko og Lotta :-)

Igår fikk Lotta svømme etter dummy for første gang. Vi har jo hverken utgangsstilling eller avlevering, men tenkte at vi tar det som det kommer.. Og det gikk egentlig forbausendes bra! :-) Av 10 dummyer så var det kun en gang som Leo måtte hente den istedet, så 9 av 10 var flinke Lotta å hentet dummy på vann. Avlevering er vel si som så - de fleste ganger så holder hun hele veien inn, men noen gang så slipper hun litt tidlig (ca 0,5m fra meg). Men hun kommer hele tiden mot meg, og prøver ikke dra avgårde selv med den, så er fornøyd likevel jeg! :-) Rister seg heller ikke like mye som Fanny, så trur det blir greit det her - må bare lære inn avlevering på land først :-)


Lotta svømmer ut etter dummyen...
...tar den...

.. og kommer med den til meg. Flinkeste Lotta-potta!! :-D

Idag har Lotta fått kjørt en runde med flying, på engen ved Steiland. Line og Per-Eirik var figuranter. Synes hun var kjempeflink også her, tross høyt gress noen plasser! :-) Margareta prøvde å ta noen bilder, men ble mest bare gress og litt Lottis-pottis som stakk opp i farten.. :-D Men hun hadde fin flying og god fart, så er kjempefornøyd jeg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar