fredag 16. juli 2010

Kassemetoden..

Idag kjørte vi kassemetoden igjen - dvs det som skal bli utgangsstilling. Denne gangen så hadde jeg en bok, og den fungerte mye mye bedre enn de høye kassene jeg har hatt hittils!

Lotta fikk kjøre 3 runder. Første gang så klikket jeg bare for interesse av boken, potetarget av den, og tilslutt at hun stod med begge forpotene på den. Når hun vel fann ut at det som lønnet seg best, var å stå oppe på den så kom hun egentlig ganske fort igang med å flytte bakpoter. Fikk kjørt flere bra forflyttninger før vi tok pause.

Runde nr 2 bestod av 20 godbiter, og Lotta hadde 100% riktig :-) Hun gikk rett opp på boken, og begynte i en gang å flytte bakparten. Fikk 20 veldig fine forflyttninger med god flyt - superfornøyd! :-)

Runde nr 3 var tydeligvis litt sånn teste ut hvis jeg faktisk må stå på den, eller hvis jeg kan gå rundt.. For da ville hun plutselig ikke stå på den lenger, uten gikk bare rundt, rundt slik som hun har gjort med de for høye kassene. Etterhvert så fann hun ut at det lønnet seg jo svært lite, så opp på boken kom hun, og da fikk jeg ytterligere 20 flotte repetisjoner. Artig å se at hun testet litt, men veldig nyttig og, for hun fann jo fort ut at man faktisk var nødt til å stå på den før å få godbitene så.. :-) Kjempefornøyd med dagens kasse-trening! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar