fredag 23. juli 2010

Vi fortsetter triksingen..

Igår var vi å hentet ungene i Kiruna, så ble i stort sett en hel dag i bilen for hundene.. Lotta var spinnvill på kvelden/natten da vi endelig kom hjem (var hjemme ved 2230), så rett før klokken passerte midnatt måtte vi bare ta en liten treningsrunde for å få brukt opp litt energi.. :-)

Vi fortsatte litt med samme triks som vi kjørte igår, dvs å gå rundt, rundt meg. Når jeg så plutselig stilte meg med beina i sær, så var det å gå mellom beina ikke noe skummelt lenger, så fikk faktisk kjørt det og :-) Vi utvidet dermed trikset vårt til å gå 2 runder rundt hele meg, så mellom beina, hun gjør en snurr forran og fortsetter (etterhvert.. har ikke kommet helt dit enda..) å gå rundt rundt meg... :-) Veldig søt var hun, og den snurren forran meg kom hun på helt selv den med :-) Hun er en enkel jente Lotta-potta, og det sku ikke mer en til at hun en gang gjorde den snurren og den ble belønnet, enn at hun gjør den hver gang... :-D Ja ja. Blir morsomt å se hvor vi havner med dette trikset tilslutt :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar